LPG Přestavby

Nabítka služeb      /      Výměna nádrží        /       Revize       /      Ceník servisních prací      /      LPG Auto – fotogalerie      /      Platební možnosti

 lpg_2

LPG Gregor

LPG je zkapalněný plyn pro pohon automobilů, který se používá jako pohonná látka pro pohon benzinových motorů. Tento plyn spaluje škodlivé látky a je téměř bez síry. Pokud jezdíte vozidlem poháněným benzinem, naftou a nebo LPG není žádný rozdíl v bezpečnosti. Je však dobré vědět, že namontovaná zařízení LPG podléhají příslušným kontrolám a předpisům. Vaše přestavba na LPG.

LPG

Definice LPG (Liquefied Petroleum Gas) neboli zkapalněný ropný plyn je směsí uhlovodíkových plynů a používá se jako palivo do spalovacích spotřebičů a vozidel. Jedná se o novodobější označení topného plynu, známého jako propan-butan. Je užíván jako palivo pro zážehové motory. Jelikož narušuje přírodní přírodní pryž, měla by být těsnění vyrobena ze syntetických látek.


LPG čerpací stanice

LPG čerpací stanice jsou rozšířeny po celé Evropě, a proto můžete bezproblémově cestovat. Jen v České republice se nachází již přes 464 čerpacích stanic doplněných o LPG a z toho 112 samostatných LPG. LPG čerpací stanice jsou většinou součástí klasických čerpacích stanic. LPG čerpací stanice naleznete například v Itálii, Polsku, Holandsku, Belgii, Francii a Německu. Některé LPG čerpací stanice v zahraničí potřebují k čerpaní plynu adaptér.


LPG ceny

Ceny pohonných hmot stále rostou. Benzín i nafta prolamují na stojanech čerpacích stanic svá maxima a nikdo nedokáže s určitostí říci jestli se stoupající trend zastaví. V několika uplynulých týdnech jsme však u LPG ceny zaznamenali trend přesně opačný. LPG ceny zaznamenali pokles až o 0,6 Kč. LPG Snem každého šetřílka je jezdit co nejlevněji za LPG ceny se Vám to podaří. Cena přestavby na LPG se pohybuje v rozmezí přibližne od 10 do 40 tisíc korun, záleží na typu vozu a typu vstřikování. Návratnost i při nejdražší variantě přestavbě na LPG se promítne po necelých 40 000 ujetých kilometrem. Přestavba na pohon LPG lze provést u všechn druhů motorů. Centrální vstřikovač se používá u starších motorů, přestavba takovéhoto typu motoru vyjde nejlevněji. Kontinuální vstřiková se montuje do novějších typů vozů, kdy je LPG přiváděno ke každému válci. Nejnovějším druhem, které se hodí pouze pro nejmodernější automobily je sekvenční vstřikování. Aktuální ceny LPG.

Do novějších vozů se montuje kontinuální vstřikování, kdy je LPG přiváděno ke každému válci zvlášť. Pokud se rozhodnete pro LPG, nepřicházíte tak o možnost jezdit na benzín a automobil má větší dojezd.


Přestavba na spalování LPG je šetrným gestem
k přírodě a snižuje výdaje za benzín.


Nevýhodou je cena přestavby motoru auta na LPG, která se pohybuje v rozmezí přibližně od 10 do 40 tisíc korun, záleží na typu vozu a typu vstřikování.

Chcete ušetřit náklady za benzín? Jezdit ekologicky a vypouštět méně zplodin do ovzduší? Chovat se šetrněji k motoru? Nechte si přestavět pohon vašeho vozu na spalování LPG!

LPG, neboli zkapalněný propan-butan, je vhodnou alternativkou k benzínovému pohonu.

Nabízíme kvalitní přestavbu motorů na LPG a zajišťuje i následný servis a ručí za kvalitu zařízení. Avšak díky nízké ceně LPG má investice návratnost po necelých 40 000 ujetých kilometrech i při nejdražší variantě přestavby. U starších motorů s karburátem se montuje centrální vstřikovač, přestavba takového vozu vyjde nejlevněji, dolní hranice začíná na 9000 Kč. Přechod na LPG se provádí montáží druhé nádrže do automobilu a upravení vstřikování do motoru. Nechte si vaše auto přestavět u profesionálů!

Přestavbu na pohon na LPG lze provést u všech druhů motorů. Objednejte si přestavbu LPG u firmy. A nejnovějším druhem je sekvenční vstřikování, které se hodí pouze pro nejmodernější automobily. Mezi největší výhody LPG přestavby patří zajisté jeho cena – pohybuje se okolo poloviny ceny benzínu, snižuje hlučnost motoru a prodlužuje životnost motorového oleje.

113520

Princip činnosti jednotlivých komponentů:

1. Plnící koncovka:
Plnicí koncovku lze namontovat do nárazníku vozidla nebo je-li zde prostor, tak pod víčko benzínového plnění. Slouží k připevnění tankovací pistole a k následnému natankování nádrže.

2. Nádrž: Je naplněna kapalnou fází s tlakem kolem 10 baru. Nádrž je v vyrobena z vysoce kvalitní svařované oceli a tepelně ošetřena tak, aby se zabránilo zlomům v případě nehody.

Toroidní nádrže se nyní běžně používají, protože mohou být umístěny uvnitř otvoru pro náhradní kolo, ale lze také použít válcové nádrže.

3. Multiventil: jel namontovaný na nádrži a skládá se z několika částí. Umožňuje plynu vstup do nádrže a automaticky zastaví plnění, když je nádrž plná z 80%. K dispozici je zde ukazatel hladiny, ruční ovládací kohoutek a elektromagnetický ventil, který uzavírá výstup LPG, pokud není LPG provozu nebo když motor neběží. Tlakový pojistný ventil hlídá nadměrný tlak v nádrži a znemožňuje tak vybuchnutí nádrže.

Multiventil je uzavřen v plynotěsném prostoru s vývodem pod vozidlo, aby se zabránilo plynu
vniknutí do vozidla.

4. Reduktor: Má na starosti odpařování plynu z kapalné fáze a tím snížit a stabilizovat
tlak na optimální hodnotu pro vstřikovače. Reduktor je vybaven, stejně jako multiventil, bezpečnostním  elektromagnetickým ventilem, který uzavírá plynové vedení, když je motor vypnutý.

5. Plynový filtr: garantuje tok plynu bez nečistot a zbytků mastnoty. Ve většině systémů je zde také snímač tlaku a teploty plynu, které optimalizují funkci systému.

6. Plynové vstřikovače: Jsou řízené řídící jednotkou plynu a vstřikují správné množství plynu do každého válce ve správné fázi motoru.

7. Přepínač: Umožňuje řidiči přepínat mezi plynem a benzínem a ukazuje úroveň hladiny plynu v nádrži s použitím řady led diod.
Během normálního provozu se auto zahřívá na benzin a přepne se automaticky na LPG bez vědomí řidiče. Tato změna nastane, když okruh vody dosáhne požadované teploty (kolem 35 ° C).

8. Plynová jednotka: Jednotka plynu komunikuje s benzínovou přes signály přijaté ze snímačů systému. Na základě těchto informací a kontroly snímačů, vstřikovací zařízení plynu provádí výpočet množství plynu pro vstřikování.  Řídící jednotka je naladěna během instalace podle specifických vlastností motoru a je vybavena řadou učebních programů, které mění parametry v závislosti na požadavku benzínové řídící jednotky.